Marketinške i komunikacijske strategije
 Što god radili, marketing se ne smije smatrati luskuzom. Marketing je investicija u budućnost svakog poduzeća. Bez njega nitko neće znati koliko je dobar vaš proizvod ili usluga. Marketing plan je instrument koji poduzetniku omogućuje pristup ključnim informacijama te ima razne funkcije:

  • Iznosi analizu tržišta za proizvode i usluge novog poduzeća
  • Pomaže poduzetniku da predvidi potražnju za prvu godinu poslovanja
  • Analizira i određuje marketinške resurse dostupne novim poduzećima
  • Upoznaje ga sa prednostima, slabostima, prilikama i prijetnjama (SWOT) novog pothvata u odnosu na tržište
  • Identificira profil potencijalnih klijenata
  • Postavlja marketinške ciljeve i strategije
  • Razrađuje plan akcije u okviru marketing miksa i budžeta
Političke i reklamne kampanje
I kod političkih i kod reklamnih kampanja potrebno je prije svega identificirati i dobro upoznati sebe, svoje ciljne skupine, konkurenciju i kretanja na tržištu, a tada je na temelju provedenih analiza potrebno kreirati sadržaj kojim ćete se istaknuti među konkurencijom/oponentima, a koji će Vaše ciljne skupine ujedno prepoznati kao potreban. Potom valja odabrati kanale putem kojih ćete im predstaviti ono što nudite na način da ulijevate povjerenje. Kampanje su poput vojnih akcija te ih je potrebno unaprijed isplanirati do najsitnijih detalja, posebno kod političkih kampanja: od selekcije kandidata i njegova pratećeg tima, financiranja kampanje, planiranja i provedbe aktivnosti za animiranje glasača (distribucija letaka, obilazak od vrata do vrata i dr), odnosa s medijima… sve do posljednjih sati pred izbore. Želite li uspjeti u kampanji, Vaš je osnovni zadatak izgraditi prepoznatljivo ime te komunikacijsku strategiju kojom ćete izgrađeni imidž plasirati u javnost. Prije početka kampanje, potrebno je stoga pozabaviti se istraživanjem prošlih izbora, demografijom biračkog tijela, odazivom. Važno je utvrditi koliko je glasova potrebno za osvajanje izbora te identificirati birače na koje ćete se usredotočiti. Pravilnim odabirom ciljne skupine, prije nego što započnete svoju kampanju, i uključujući ih u svaki aspekt plana svoje kampanje, moći ćete koristiti svoje resurse na pravi način. Naš tim će na temelju provedenih istraživanja izgraditi Vaš imidž i uspješno ga pozicionirati s dostupnim resursima i u zadanom roku.

Odnosi s javnošću
Tko ima pravu informaciju u pravo vrijeme taj je u prednosti. Tko tu informaciju pravovremeno objavi ili prenese, na nju reagira ili se ravna po njoj u još je većojprednosti. A onaj koji uredno prima, odašilje, reagira, djeluje, prilagođava se izadobiva povjerenje, odnosno učinkovito komunicira s okolinom ima još veće šanse za uspjeh. A upravo u tome je i bit odnosa s javnošću. kao dio promocije koji u javnosti ima najvećikredibilitet. OSJ poput oglašavanja kreću također od poruke koju žele plasirati u javnost ili nekog drugog cilja. Međutim, kako bi došli do svoje javnosti ne plaćaju (poput oglašavanja) mediju koji im potom jamči prostor za objavu te poruke. OSJ su u biti besplatni jer se služe samo komunikacijskim sposobnositima kakobi novinarima i urednicima skrenuli pozornost na svoju poruku i tako ih nagovorili da im otvore prostor u svome mediju za dotičnu temu. OSJ ne troše novac izravno na medije. Oni ga ulažu u organiziranje različitih aktivnosti, savjetovanja, press materijale, konferencije za novinare, prigodnedogađaje, kontakte s medijima…OSJ informiraju i educiraju. Djeluju dugoročno i kvalitativno, a oglašavanje je kratkoročno i kvantitativno. Najuobičajnije vrste odnosa s javnošću su: Odnosi s medijima, Odnosi stržištem, Odnosi s državnim institucijama, Interno komuniciranje, lobiranje, savjetovanje, krizno komuniciranje, event management…U Pametnom rastu posjedujemo znanja za sva navedena i mnoga druga područja. Obratite nam se s povjerenjem.
Dizajn

Kako bismo bili sigurni da će se naše marketinške i komunikacijske strategije uspješno provoditi, pratimo Vas i u provedbi istih, a kako bismo svojim klijentima olakšali lansiranje nove tvrtke/projekta ili rebranding postojećih, u Pametnom rastu nudimo full service. Kod nas možete naručiti i izradu dizajna:

  • Logotipova
  • Web-stranica
  • Tiskanih promo-materijala

Naš tim će na temelju provedenih istraživanja, analiza i izrađenih strategija zajedno s dizajnerima izraditi i kompletan vizual Vaše organizacije ili projekta. Razmišljamo strateški, štedimo Vaše vrijeme i novac, mjerimo učinak naših strategija, a naš tim kreativaca je u izradu strategija uključen od samog početka zbog čega je sve što u suradnji s Vama i Vašim timom isplaniramo ujedno i originalno, kreativno te nadahnjuje Vaše kupce vezujući ih uz Vaš brand što znači da prodaja neće biti ostvarena samo jednom već ćemo za Vas stvoriti vjerne kupce.

Radio-emisije i video-filmovi

Neizostavan dio svake marketinške strategije, političke, reklamne i druge kampanje su promotivni video-filmovi. Na temelju provedenih istraživanja, analiza i izrađenih strategija, spajamo analitičare, stratege i kreativce te udruženim snagama stvaramo:

  • Radio-emisije i radio-reklame na hrvatskom i/ili stranim jezicima
  • Promotivne video-filmove na hrvatskom i/ili stranim jezicima

Naš tim se ne zadovoljava dobrim reklamama i emisijama. Pred-produkciju privodimo kraju i prelazimo na snimanje tek kada smo uvjereni da će konačan proizvod kod gledatelja/slušatelja izazvati oduševljenje.

Pisano i usmeno prevođenje
Pametan rast okuplja tim vrhunskih sudskih tumača, simultanih prevoditelja i prevoditelja s dugogodišnjim iskustvom na brojnim područjima, a pogotovu na području prava, ekonomije i medicine. Naš tim vrhunskih prevoditelja i sudskih tumača osigurat će da Vam se isporuči prevedeni tekst čiji stil i smisao u potpunosti odgovaraju izvorniku, te koji je stilski i jezično besprijekoran. Naši simultani prevoditelji osigurat će Vašim eventima nesmetanu komunikaciju između predavača i publike.