Pametan rast ovog ljeta u Poreču organizira popodnevne radionice “Moja priča, moji snovi” u sklopu projekta “Projektni menadžeri sutrašnjice” za djecu od 4 – 8. razreda Osnovne škole.

Sudjelovanje na radionici „Moja priča, moji snovi“ će svakom djetetu pomoći da nauči biti vođa, stekne samopouzdanje, samostalnost i poduzetnost, da uspješnije rješava probleme i da otkrije neke novine koje nije znao da ima, a sve kroz smijeh i zabavu.

Cilj radionice: osnaživanje djece i mladih za proaktivno (su)djelovanje u zajednici kroz razvoj vještina upravljanja projektima, timskog rada i kreativnog rješavanja problema u vlastitoj sredini.

Ukupno sati: 10

Dinamika održavanja nastave: 1 sat dnevno, dva tjedna, od ponedjeljka do petka

Termin održavanja nastave: 18:00 – 19:00

Nastava počinje: 8.7.2014.

Upisi u tijeku do 7.7.2014!!!

 

Metodologija: Upravljanje projektnim ciklusom prema metodologiji Europske komisije – program prilagođen dobi djece!

Metode održavanja nastave: Verbalne metode (metoda usmenog izlaganja, metoda predavanja, metoda razgovora, metoda prikaza slučaja, metoda rasprave, metoda rješavanja problema), vizualne metode (metoda demonstracije).

telefonski na 099 284 1983 i mailom na info@pametanrast.hr. Početak nastave će biti dogovoren u suradnji s roditeljima koji su iskazali interes za vrijeme trajanja predupisa.

Cijena: 360 kn po djetetu (u cijenu uključena knjiga i ostali nastavni materijali).

Radionicu vodi:

Stefania Skender, prof.

Certificirani voditelj izrade i provedbe EU projekata

 

POSLUŠAJTE emisiju emitiranu na Radio centru 3.7.2014!!!

Snimku emisije možete poslušati ovdje:

Direktorica Pametnog rasta je danas ponovo govorila o radionici “Moja priča, moji snovi” u jutarnjem programu Radio Centra. Pojasnila je kako se radi o ljetnim popodnevnim radionicama za osnovnoškolce od 4-og do 8-og razreda koje je odlučila osmisliti zbog velikog interesa roditelja  i prosvjetnih djelatnika za projekt „Projektni menadžeri sutrašnjice“ nakon predavanja koje je za ravnatelje Osnovnih škola Istre održala u Labinu u prosincu prošle godine i znajući kakve su pozitivne efekte za razvoj djece i mladih slični projekti imali u ostalim zemljama u svijetu zbog svoje suradnje s Edukacijskom zakladom Instituta za projektni menadžment iz Amerike.

Rekla je potom kako je vrlo važno da djeca prije svega upoznaju sebe i postanu svjesna svojih potencijala kako bi kasnije mogla uspješnije raditi u projektnom timu. U sklopu prvog tjedna djeca će kroz razne vježbe poput vježbe šutnje te kroz igre poput npr. igre uloga i igre dobrih laži, učiti kako da upravljaju sobom dok će u drugom tjednu učiti o tome kako osmisliti zajednički projekt, provesti ga u djelo te pratiti ostvaruju li se rezultati odnosno vršiti korekcije u hodu.

Objasnila je kako su djeca danas veoma zauzeta i aktivna te kako zbog velike količine obaveza, opsežnog školskog gradiva te velikog broja dodatnih aktivnosti gotovo uopće ne stižu promišljati o sebi, upravljati sobom i raditi na jačanju sebe što dovodi do manjka fokusa i do bezglavog srljanja kroz obaveze te u konačnici prijeti time da dijete kada odraste “igra” tuđu ulogu u životu umjesto svoje vlastite.

Pojasnila je i kako će djeca u prvom tjednu u sklopu modula “Ja, ja i samo ja” učiti o sebi dok će u drugom tjednu, u sklopu modula “Moja priča, moji snovi” kroz rad u timu zastupati svoje ideje i stvoriti zajednički projekt kroz 5 faza:

  1. Moja ideja
  2. Moj plan
  3. Moja prezentacija
  4. Moja provedba
  5. Moja evaluacija

Navela je i kako projektni menadžment nije rezerviran za konzultante koji se time profesionalno bave već je on potreban svakome tko upravlja nekim projektom ili u njemu sudjeluje kao član tima. S obzirom na to da su projekti svugdje oko nas, projektni menadžment je potreban i informatičarima, i kreativcima, i građevinarima i drugim stručnjacima kao i samoj djeci. Kao primjere projekata na razini djece i mladih navela je organizaciju rođendanske proslave, izradu suvenira, izradu inovativnog novčanika ili, primjerice, školske torbe.

Istaknula je i kako će zajedno s djecom napraviti SWOT – analizu, pojedinačnu i zajedničku (snage, slabosti, prilike i prijetnje) kako bi se moderator odnosno voditelj radionice pobrinuo da kroz rad u timu svako dijete dobije priliku pokazati svoje snage, ali i raditi na vlastitim slabostima.

Pozvala je na kraju emisije djecu da se odazovu i da dođu:„istraživati čudne nove svjetove, tražiti novi život i nove civilizacije, hrabro ići gdje još ni jedan čovjek nije išao.“ 

Više o projektu možete pročitati ovdje.

Više o radionicama “Moja priča, moji snovi” možete pročitati ovdje.