Odlična prilika za craft – pivovare, pekare, slastičarnice, proizvođače tjestenine te čokolade i dobivenih proizvoda i dr.

Otvoreni su novi pozivi za podnošenje prijedloga za mjere informiranja i promocije povezane s poljoprivrednim proizvodima koje se provode na unutarnjem tržištu EU i u trećim zemljama. Rok za podnošenje prijedloga jest 20. travnja 2017., 17 sati CET (srednjoeuropsko vrijeme).

Ciljevi mjera informiranja i promocije su:
  • Podizanje razine svijest o vrijednostima poljoprivrednih proizvoda EU i visokim standardima koji se primjenjuju na metode proizvodnje u EU
  • Povećanje konkurentnosti i potrošnje poljoprivrednih proizvoda EU i određenih prehrambenih proizvoda te povećanje njihove prepoznatljivosti u EU i izvan nje
  • Podizanje razine svijesti o sustavima kvalitet Europske unije i njihovog prepoznavanja
  • Povećanje tržišnog udjela poljoprivrednih proizvoda i određenih prehrambenih proizvoda EU, s posebnim naglaskom na ona tržišta u trećim zemljama koja imaju najveći potencijal za rast
  • Ponovno uspostavljanje redovnih tržišnih uvjeta u slučaju ozbiljnog poremećaja na tržištu, gubitka povjerenja potrošača ili drugih specifičnih problema

Mjerama informiranja i promocije mogu se obuhvatiti sljedeći proizvodi:

proizvodi iz Priloga I Ugovora o funkcioniranju Europske unije, osim duhana
  • proizvodi iz Priloga I Uredbe (EU) br. 1144/2014 Europskog Parlamenta i Vijeća kao što su:
  • pivo
  • čokolada i dobiveni proizvodi
  • kruh, peciva, kolači, slastice, keksi i drugi pekarski proizvodi
  • napici dobiveni od biljnih ekstrakata
  • tjestenina
  • sol
  • prirodne gume i smole
  • senf
  • slatki kukuruz
  • pamuk
  • jaka alkoholna pića sa zaštićenom oznakom zemljopisnog podrijetla na temelju Uredbe (EZ) br. 110/2008 Europskog Parlamenta i Vijeća
Podnositelji prijave (organizacije predlagateljice) moraju biti:
  • trgovinske ili međutrgovinske organizacije koje su u Hrvatskoj reprezentativne za određeni sektor ili sektore, a posebno:
  • sektorske organizacije i skupine odnosno svako udruženje, bez obzira na njihov pravni oblik, sastavljeno uglavnom od proizvođača ili prerađivača istog proizvoda pod uvjetom da su reprezentativne za naziv koji je zaštićen sustavima kvalitete za poljoprivredne i prehrambene proizvode i koji je obuhvaćen tim programom
  • trgovinske ili međutrgovinske organizacije koje su na razini Europske unije reprezentativne za određeni sektor ili sektore
  • priznate proizvođačke organizacije ili udruženja proizvođačkih organizacija
  • tijela poljoprivredno-prehrambenog sektora čiji su cilj i aktivnost usmjereni ka pružanju informacija o poljoprivrednim proizvodima i njihovoj promociji i kojima je povjerena zadaća pružanja javnih usluga u tom području
Prema novim pravilima, koja se primjenjuju od 01. prosinca 2015. godine, postoji mogućnost sufinanciranja višegodišnjih projekata usmjerenih ka pronalaženju novih tržišta i promicanju poljoprivrednih proizvoda unutar Europske unije i na tržištima trećih zemalja. Ukupno 133.000.000 EUR dostupno je za promociju iz proračuna Europske unije u 2017. godini za sve EU članice.Ovo je još jedna prilika našim proizvođačima da povuku sredstva EU za promociju svojih proizvoda.

Za sve dodatne informacije nas slobodno kontaktirajte na: info@pametanrast.hr ili na 099/640-2967.

Izvor fotografija: Pametan rast, Google, Croatian Choco Concept