Parkovi Hrvatske-U protekle dvije godine u projekte očuvanja prirode i bioraznolikosti uloženo je više od 115 milijuna kuna u zaštićena područja. Ove i sljedeće u pripremi su projekti vrijedni 120 milijuna, a do kraja 2020. iz strukturnih fondova planira se povući ostatak do 800 milijuna kuna. Dio sustavnog plana razvoja je i stvaranje jakog brenda ‘Parkovi Hrvatske’ koji će uz ova silna ulaganja obaviti ključnu ulogu u promociji. Svih 8 nacionalnih parkova i 11 parkova prirode objedinjuje se pod zajednički vizualni identitet ‘Parkovi Hrvatske’ čime je stvorena mogućnost da se gradi jedinstveni i snažni brend. Krovni vizualni identitet ‘Parkovi Hrvatske’ osmišljen je kroz provedbu Ugovora o dizajnu i interpretaciji prirode u sklopu ‘Projekta integracije u EU Natura 2000’.

Osnova za ovaj projekt je Zakon o zaštiti prirode koji je uveo značajna poboljšanja u sustavu upravljanja parkovima s mjerama za kreiranje i provođenje jedinstvene politike upravljanja zaštićenim područjima na nacionalnoj razini. Jedna od mjera u Zakonu je i stvaranje zajedničkog vizualnog identiteta zaštite prirode i samih parkova. Novi grafički jezik obuhvatio je identitete 19 nacionalnih parkova i parkova prirode kao i krovni vizualni identitet ‘Parkovi Hrvatske’. Grupni vizualni identitet je osmišljen tako da svaki pojedinačni identitet funkcionira zasebno, ali su svi izvedeni istim grafičkim jezikom i proizlaze iz krovnog znaka zaštite prirode.
Kako bi se dodatno osnažio jedinstveni sustav upravljanja zaštićenim područjima, u sklopu novog vizualnog identiteta razvijen je i jedinstveni sustav signalizacije i interpretacije na otvorenom koji će posjetiteljima omogućiti bolje snalaženje i upoznavanje sa znamenitostima parkova. Ulaganja u infrastrukturu uključuju poučne staze, ali i objekte poput informacijsko-edukacijskih centara te centara za prihvat i smještaj posjetitelja u znanstvene i edukativne svrhe. Projekt će se zaokružiti i izradom jedinstvene internetske stranice ‘Parkovi Hrvatske’, mobilne aplikacije ‘Parkovi Hrvatske’, te uvođenjem on-line prodaje ulaznica i prodaje suvenira putem internetske trgovine.

Izvor: http://www.mzoip.hr/default.aspx?id=19508